قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کاربر گرامی، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌های کاربردی اتو ملت به دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به وب‌سایت اتو ملت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری اتو ملت و سایر خدمات ارائه شده توسط اتو ملت، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات اتو ملت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اتو ملت از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود.

---

### قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های اتو ملت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های اتو ملت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

---

### تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اتو ملت اقدام کند.

همچنین از آنجا که اتو ملت یک وب‌سایت عمده‌فروشی قطعات خودرو آنلاین است، خریدار، مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظور استفاده شخصی یا تجاری به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

---

### تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارائه شده در وب‌سایت، یا توسط اتو ملت تولید یا وارد می‌شوند، یا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی خریداری و عرضه می‌شوند، یا توسط فروشندگانی که با اتو ملت همکاری می‌کنند، به صورت آنلاین به فروش می‌رسند. منظور از کالای فروشندگان، گروه سوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت اتو ملت عرضه کرده و به فروش می‌رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط اتو ملت بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

- مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

- خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

- سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۸ هر روز کاری نهایی شوند، بسته به نوع جنس حداکثر ۳ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران، ارسال خواهند شد.

- منظور از ۳ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار اتو ملت توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

- در صورت بروز تأخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی شده و اتو ملت تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تأمین کند. در صورت عدم تأمین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تأمین سفارش شما به صورت سیستمی لغو خواهد شد.

- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و اتو ملت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید اقدام و فروش را متوقف کند.

- در صورتی‌که اتو ملت تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.

- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه اتو ملت است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

- خدمات پس از فروش اتو ملت تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکدی که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

---

### ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌ها و خدمات اتو ملت استفاده می‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید و یا به اتو ملت ایمیل می‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که اتو ملت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اتو ملت برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اتو ملت را در پروفایل خود لغو کنند.

---

### سیاست‌های رعایت حریم شخصی

اتو ملت به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.

اتو ملت متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت اتو ملت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات اتو ملت، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط اتو ملت جزئی از اموال اتو ملت محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار اتو ملت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای اتو ملت محفوظ می‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط اتو ملت و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار اتو ملت است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‌سایت اتو ملت و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده‌کاوی، روبات، یا روش‌های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای اتو ملت محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات اتو ملت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.automellat.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‌های رسمی و تأیید شده در سایت، با شما تماس نمی‌گیریم. وب‌سایت اتو ملت هیچ‌گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.automellat.ir ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌توانند از آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

---

### ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند. اتو ملت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌گذاری می‌دهد.

- کلیه سفارش‌های ثبت شده در سایت اتو ملت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش‌فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‌گیرند. اتو ملت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اتو ملت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اتو ملت محفوظ است و یا مشتری می‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب کاربری واریز خواهد شد.

- اتو ملت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اتو ملت محفوظ است.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اتو ملت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اتو ملت محفوظ است. اتو ملت در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت اتو ملت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اتو ملت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می‌بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش‌دهنده در تطابق می‌باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست‌کنندگان فاکتور هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تأیید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

- امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که اتو ملت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

---

### خسارت در هنگام حمل و نقل

اتو ملت همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع‌رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اتو ملت تنها در صورت تأیید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اتو ملت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت‌جلسه رسمی شرکت حمل‌کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اتو ملت ارسال شود.

---

### فرایند گارانتی

- در صورتی که قطعه خریداری شده از اتو ملت دچار ایراد شود و این قطعه دارای گارانتی اتو ملت باشد، قطعه به اتو ملت مرجوع می‌شود و به شرکت تولیدکننده یا واردکننده قطعه مربوطه ارسال می‌شود. پس از کارشناسی قطعه توسط کارشناسان اتو ملت و شرکت مربوطه در صورتی که مشکل از قطعه بوده باشد، قطعه تعمیر یا در صورت عدم امکان تعمیر تعویض می‌گردد.

- در صورتی که دلیل خرابی قطعه اشتباه مکانیک در هنگام نصب قطعه یا خرابی قطعه دیگری از خودرو باشد، اتو ملت هیچ مسئولیتی در این‌باره ندارد.

- گارانتی بودن قطعه و مدت گارانتی قطعات در صفحه مربوط به هر قطعه ذکر شده است.

- زمان و تاریخ شروع گارانتی، همان تاریخ تحویل قطعه به مشتری می‌باشد.

---

### نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در اتو ملت، اشتراک‌گذاری تجربه خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات اتو ملت با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تأیید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تأیید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. اتو ملت در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تأیید فنی اتو ملت درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

---

### شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.

۲. کاربران ارسال‌کننده نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تأیید نشدن نظر کاربر می‌شود.

۳. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تأیید نخواهد شد.

۴. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

۵. به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره آن سؤال نکنید و نظری ندهید و تنها به قیمت ثبت شده در سایت توجه کنید.

۶. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تأیید نخواهد شد.

۷. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.

۸. تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.

۹. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از اتو ملت را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.

۱۰. توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره محصولات جدا خودداری کنید.

۱۱. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تأیید نظرات کاربران است.

---

### شرایط ارسال پرسش یا پاسخ

- بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.

- از پرسش و پاسخ درباره آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.

- پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.

- از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سؤال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان اتو ملت (شماره تلفن ۰۹۱۲۵۵۱۶۴۵۴) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سؤال یا درخواست خود را مطرح کنید.

---

### محتوا

اتو ملت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌های خود می‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‌های سازنده محصولات استفاده می‌کند. لازم به ذکر است اتو ملت تضمین نمی‌کند که توصیفات محصول یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط اتو ملت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

وب‌سایت اتو ملت هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‌های سایت خود یا لینک‌های مرده نمی‌پذیرد. سرویس‌های سایت آن‌گونه که هست ارائه می‌شود و سایت اتو ملت تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.

سایت اتو ملت ممکن است دارای سرویس‌هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌های خبری، شبکه دوستان و سرویس‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‌شوند. شما توافق می‌کنید که از این سرویس‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت اتو ملت شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت اتو ملت و شرکت نیروان فناوران پارت تعلق دارد.

---

### سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌گذاری در اتو ملت مبتنی بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده است. قیمت‌های ارائه شده برای کالاها در اتو ملت قیمت‌های عمده‌فروشی است که غالباً توسط تولید‌کننده یا تأمین‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، اتو ملت نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش‌گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌هایی در بازار یا اشتباه در قیمت‌گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، اتو ملت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به‌روزرسانی و قیمت جدید اعمال می‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‌کند و هزینه‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌رسانی می‌شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

---

### طرح تشویقی پیشنهاد شگفت‌انگیز

طرح تشویقی شگفت‌انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‌هایی بسیار ویژه‌تر نسبت به فروش‌های ویژه درج می‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‌هایی امکان سفارش‌گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‌کند و امکان سفارش‌گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت‌انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت‌انگیز باشد، قیمت شگفت‌انگیز اعمال می‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، اتو ملت تعهدی در قبال سفارش‌های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. همچنین، هزینه ارسال سفارش برای بخش شگفت‌انگیز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‌شود و امکان تغییر ندارد.

---

### نمایندگی

اتو ملت در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌ها و تراکنش‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی اتو ملت اطلاع دهید.

---

### قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اتو ملت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

اتو ملت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

---

### حفظ حریم مشتریان

اعتماد مشتریان به اتو ملت بسیار ارزشمند است. به همین علت مدیریت و حفاظت از اطلاعات مشتریان و عدم انتشار آنها را از وظایف و خط‌مشی‌های اصلی خود می‌داند. هر گونه اطلاعات مشتری در اتو ملت اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تماس، آدرس ثبت‌شده و نشانی پستی، پیام‌ها و نظرات محفوظ است و هیچ‌گونه استفاده تجاری، تبلیغاتی، دولتی، ارگانی و غیره از آنها نخواهد شد.

این اطلاعات نزد اتو ملت تنها جهت پیگیری و ارسال سفارش، بازگشت کالا و وجه پرداختی، ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی، برنامه‌های تبلیغاتی اتو ملت و برقراری ارتباط با خریدار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ما به شما اطمینان می‌دهیم عضویت و خرید در اتو ملت با حفظ حریم و اطلاعات شخصی شما انجام می‌شود و تحت هیچ شرایطی، از این اطلاعات استفاده دیگری نخواهد شد.